سفارش تبلیغ
صبا ویژن

افزونه های امنیت وردپرس در سال 2019

با سلام خدمت همراهان همیشگی ویکی دمی. در این سری از آموزش وردپرس قصد داریم برای شما 11 تا از افزونه یا پلاگین های امنیتی وردپرس را که در سال 2019 بعنوان بهترین شناخته شدن را معرفی نماییم. وردپرس ممکن است بهترین CMS حال حاضر باشد، اما کامل نیست. اگر از وردپرس استفاده می‌کنید و در رابطه با امنیت امنیت وردپرس شک دارید، درست است زیرا وردپرس در حالت اولیه نقاط ضعف زیادی دارد. نصب وردپرس و راه اندازی یک سایت برروی آن بسیار ساده است اما نقاط ضعف بسیاری در آن وجود دارد که هکرها به‌خوبی از آن‌ها آگاه هستند. باور کنید، آن‌ها فرصت خوب سرقت وب‌سایت شما را تا عمق آن، از دست نمی‌دهند. در جدول زیر، برخی از پلاگین ها را همراه با امتیازاتشان و تعداد نصب فعالشان به شما معرفی خواهیم نمود:

بگذارید برخی از حقایق را بیان کنیم تا ایده واضح‌تری در مورد امنیت وردپرس و چگونگی شکل‌گیری آسان آن به شما ارائه دهد. چند ماه پیش یک باگ کشف شد که از طریق آن هکرها می‌توانند محتوای وب‌سایت را تغییر دهند. نقطه پایانی Rest API توسط Sucuri کشف شد و تا زمانی که وردپرس 4.7.2 را رونمایی نکرد، حذف نشد. جالب است بدانید با این اتفاق بیش از 67000 وب‌سایت وردپرس فقط در دو هفته به خطر افتاده‌اند.

هکرها در برخی از موارد از راه‌های بسیار غیرمعمول نیز به وب‌سایت وردپرس نفوذ کرده‌اند. درگذشته‌ای نه‌چندان دور، گروهی از هکرها حمله‌ای هماهنگ از طریق روترهای WiFi را بر پنل های مدیریت وردپرس انجام دادند.

شکاف امنیتی وردپرس موضوع جدید نیست و از زمانی که وردپرس به وجود آمد، آن هم وجود داشته است. خوشبختانه وردپرس یک پلت فرم Open-source است. به همین دلیل است که پلاگین های امنیتی مؤثر وردپرس بسیاری وجود دارد که سایت شما را امن نگه می‌دارد.

بگذارید نگاهی به بعضی از بهترین پلاگین های امنیتی وردپرس بیاندازیم!

ادامه مطلب رو در لینک زیر بخوانید:

 

بهترین افزونه های امنیت وردپرس در سال 2019